duminică, 28 septembrie 2014

Tunsori bob cu scari scurte



Probabil tot am mai spus ca in 2014 se poarta scarile. Si pentru azi, am ales ca subiect de discutie tunsorile bob cu scari scurte. Pentru ca ambele sunt in tendinte, pentru ca ambele sunt in topul preferintelor femeilor si pentru ca au un look modern. Si in cele ce urmeaza o sa-ti prezint sase modele de tunsori bob dragute cu scari scurte. De altfel, scari lungi nu prea merg pe o astfel de tunsoare, eventual cele medii pe un bob mai lung, dar si aici este discutabil.


Sunt multe femei cu par scurt-mediu care poarta tunsori bob, dar parca nu atat de mult pe cat mi-as dori sa vad. Sunt foarte usoar de intretinut si coafat, look-ul este unul modern, asa ca de ce sa nu le incercati. Este una dintre cele mai bune alegeri pentru femeile care poarta o astfel de lungime a parului. Nu trebuie sa-ti bati capul cu aranjatul, sa petreci ore pentru a obtine o coafura frumoasa. Se pot face onduleuri pe o tunsoare bob, chiar am discutat despre asta intr-un articol, insa nu mai stiu cum se numeste. Sfatul meu este: Incercati-le!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu