miercuri, 28 mai 2014

Radacini de par portocalii, am patit-o din nou



Da, am patit-o din nou cu vopsitul parului acasa blond. Am un blond deschis, blond pe care l-am facut acasa. Insa am obtinut aceasta nuanta alternand pudra decoloranta+oxidant de 12% sau vopsea de par Palette E20 (care contine 2 pliculete mici de pudra). Nu am reusit prin alte metode sa-mi deschid radacinile mai mult. Vorbesc aici strict despre vopsitul radacinilor de par crescute. Cu toate stim ca acestea trebuie vopsite periodic, mai ales cele care sunt blonde.

Am avut radacinile de par crescute cam 2 cm si am zis ca trebuie sa ma vopsesc imediat. Am gasit vopsea de par Loncolor Ultra la un pret promotional . Astfel mi-am luat un Loncolor Ultra 9 (blond deschis). Am ajuns acasa, m-am uitat in catalogul Loncolor si am vazut ca pe saten inchis NU PRINDE. Am zis sa incerc totusi. Dupa aplicarea vopselei la radacini, acestea au inceput sa se deschida si am inceput si eu sa ma bucur. Dar la sfarsit am ramas cu un portocaliu inchis.


Cred ca voi remedia problema fie prin pudra decoloranta, fie printr-o vizita la coafor. Problema este ca nu as mai vrea sa folosesc pudra decoloranta dar nici sa renunt la blondul deschis.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu