miercuri, 28 mai 2014

Placi Remington bune, ieftine



Placi Remington Placi Remington bune, ieftine 
O sa incep sa va recomand cateva modele de placi Remington mai bune si la preturi mai mici. O sa incep cu noua mea placa, Remington S5520, 230 grade, LCD, care este cotata cu 5 stele pe emag.ro. Este foarte buna pentru par subtire, gros dar si pentru parul lung. Se poate regla temperatura etc. Costa 159 de lei, eu am prins-o la reducere si am luat-o la 139 de lei.
O alta varianta ar fi fost Remington S2002, 210 grade, dar voiam ceva la 230 de grade.




Ultima varianta de placa Remington ieftina a fost Remington S1005, 230 grade, LED, dar avea placi de 110 de mm si eu am parul gros si lung.
Facand o comparatie si fara sa fac reclama cred ca placile de intins parul cele mai ieftine, sunt cele de la Emag.ro.
La comenzi mai mari de 90 de lei, nu platesti transport. Eu am comandat placa vineri seara la 16:00 si mi-a venit in Timisoara luni la 13:00.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu